Werken bij Achterhoek Service

Wij zoeken een

Administratief Medewerker (20-32u)

Samen met je collega’s zorg je voor een optimaal verloop van onze onderhouds- en servicewerkzaamheden

Je weet structuur aan te brengen in de dagelijkse telefoontjes, mails, apps en aanvragen van onze klanten. Jij bent het directe aanspreekpunt voor aanvragen omtrent onderhoud, service en storingen. Deze noteer én registreer je, waarna je de monteurs kunt inplannen voor deze werkzaamheden of lost eenvoudige storingen telefonisch op.

Jij onderhoudt het contact met zowel de klant als monteur, zodat storingen op de juiste manier wordt opgelost. Jij bewaakt het gehele proces, controleert of alles naar wens is opgelost en legt alles netjes administratief vast. Een hele allround functie waarin je dus veel schakelt met verschillende partijen!

Wat krijg je van ons

  • Een baan met veel verantwoordelijkheid waarin jij initiatief neemt, omdat we vertrouwen in onze krachten
  • Een marktconform salaris 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • En niet te vergeten: de mogelijkheid om in een sfeervol en gezellig team te werken

Wat vragen we van jou

  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie (dit is een pré)
  • Je vindt het mooi om structuur aan te brengen in een organisatie
  • Je bent een kei in plannen, organiseren en werkvoorbereiding
  • Je hebt een klant- en resultaatgerichte instelling en bent commercieel én communicatief

Solliciteren

Bel ons op 088-0315000 

Mail (je cv en motivatie) naar info@achterhoekservice.nl